niedziela, 3 września 2017

Więcej chust

Dzisiaj chciałam pokazać kolejne chusty. Wydziergałam je według wzorów Anny Lipńskiej, która figuruje w internecie również jako Yellow Mleczyk. Jej wzory można znaleźć na Ravelry pod tym linkiem. Yellow Mleczyk prowadzi również bardzo fajną akcję - grupę na facebooku Podziergajmy wspólnie, na której co miesiąc dzierga się wspólne z któregoś wzoru Anny. Za swój udzierg można też zostać wybranym i nagrodzonym 😉

To właśnie Anna Lipińska zmotywowała mnie do tworzenia stron swoich projektów na Ravelry. A tu jeszcze link do bloga Yellow Mleczyk 😊


Pierwsza z chust na zdjęciach powstała według wzoru Konstancja,  u mnie po prostu Lodowa Konstancja ze względu na taką stalową kolorystykę. Druga to Rosamunda, moja to  Ognista Rosamunda, też oczywiście ze względu na kolorki. Trzecia chusta jest na podstawie wzoru Jagienka, a nazwałam ją Mint Ice Cream.




Na tą chwilę robię sobie przerwę od dziergania chust, choć tyle pięknych wzorów kusi. A na drutach między innymi mam komin z włóczki tasiemkowej.

Algiz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz