piątek, 29 września 2017

Chusta Zosia i wyzwanie jednomotkowe, czyli Ukster cowl


Zosia skończona, zyskała przydomek Flowergirl. Wzór napisała Yellow Mleczyk, można go znaleźć tu na ravelry, a tu link do Podziergajmy wspólnie. Tak się złożyło, że podczas robienia jej zdjęć było pochmurno i dżdżyście (ach ta holenderska pogoda), ale kolory wyszły w miarę wiernie i trawa pięknie zielona.

Teraz znowu przerzucam się na kominy. Na drutach mam Ukster cowl, dziergany w ramach wydarzenia na facebooku Zmień motek w komin. Organizatorką i autorką wzoru jest Kamila Wojciechowska, link do jej ravelry. Przy okazji dziergania komina można poduczyć się czytania wzorów po angielsku. Właśnie przez kurs Jak rozumieć wzory trafiłam na stronę Kamili otuLove. Można tam znaleźć wiele ciekawych rad, chociaż dopiero zaczęłam zgłębiać się w jej bloga to już trafiłam na kilka przydatnych trików, dotyczących na przykład ravelry.


Na najbliższe tygodnie nastawiam się na łatwe, niewymagające robótki i na to, że nie podziergam dużo. Zapowiada mi się więcej pracy, po której bolą ręce i mało zostaje mi siły na dzierganie, a dodatkowo przeprowadzka. Ale oczywiście nie obędzie się bez robienia czegokolwiek na drutach.

Algiz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz