sobota, 9 września 2017

Kominy ze spuszczanymi oczkami




 Ostatnio wydziergane kominy, jeden dla siebie, drugi dla mamy. Wzór zaczerpnięty ze strony sklepu e-dziewiarka.pl, a inspiracja wypatrzona na filmiku na kanale YouTube prowadzonym przez panie z e-dziewiarki. Polecam zarówno kanał jak i sklep. Można znaleźć masę inspiracji, porad i informacji o włóczkach, a sklep ma przebogaty asortyment. Moje kominy nie powstały z włóczki z tych wzorów, miałam inną tasiemkową, Katia - Tahiti Beach i postanowiłam ją wykorzystać.
Za to na e-dziewiarce kupiłam takie piękności:

 Mondial CottonSoft Bio, kolor 784

 YarnArt Kid Mohair Monaco, kolor 26, czarny z fioletową błyszcząca nitką.







Z tej drugiej powstał już szal Aliseda według wzoru Yellow Mleczyk, o którym pisałam w poprzednim poście. Szal wciąż czeka na pogodę do sesji zdjęciowej. Niestety u nas na razie deszczowo i pochmurno. A ja dalej dziergam mój milutki sweterek, całkiem szybko go przybywa 😊
Algiz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz