środa, 14 marca 2018

Wspominkowo i o nowszych chustach

Policzyłam właśnie, że w ciągu 2 lat mojej dziewiarskiej przygody wydziergałam 17 chust. Nie przypuszczałam, że aż tyle 




Ta była pierwsza, wydziergana w czerwcu 2016. Uczyłam się ją robić z kursu "Dziergaj ze zrozumieniem" stworzonym przez Iwona Eriksson, od której bardzo wiele się nauczyłam i dzięki której załapałam totalnego bakcyla dziewiarskiego 😉  Tutaj link do jej wzorów na ravelry, dziergałam już kilka i na pewno sięgnę po kolejne.

A poniżej wrzucam najnowsze chusty, co prawda  wydziergane już w styczniu, więc najwyższy czas aby pojawiły się na blogu.😺






Wzór Arrbow autorstwa Kamili Wojciechowskiej. I KLIK do mojego projektu na ravelry.






 Ta to Albanetta Crescent według wzoru Anny Lipińskiej (Yellow Mleczyk). Dziergana oczywiście w ramach facebookowego Podziergajmy wspólnie prowadzonego przez Anię. KLIK do mojej AlbanettyTrifiolet na ravelry.

Mam nadzieję, że naprawdę uda mi się częściej coś tutaj wrzucać. Zapraszam na mój profil na ravellry, tam raczej na bieżąco prezentuję moje projekty.
Algiz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz