poniedziałek, 1 stycznia 2018

Szczęśliwego i twórczego 2018 roku!

Przede wszystkim składam Wam najlepsze życzenia w nowym roku, spełniania marzeń, wytrwałości w dążeniu do celów i mnóstwa pozytywnych chwil, a sobie życzę samozaparcia i częstszego pisania tutaj 😃


 A to nasze, czyli moje, brata i połówka kreacje sylwestrowe 😉


W temacie skarpetek właśnie głównie skarpetki królowały u mnie ostatnio na drutach. Skończyłam warkoczowe dla koleżanki, ponoć mają jej grzać stópki przy porodzie.


A tu jeszcze raz para skarpet połówka i największa którą do tej pory dziergałam 😅


 Oprócz skarpetek sporo czasu zajęło mi dzierganie kerstek, czyli świątecznych ozdób w kształcie gwiazdek. Autorką wzoru jest Yellow Mleczyk, czyli Anna Lipińska, a tutaj więcej o kerstkach. Jestem dumna, że Ania wybrała mój pomysł na nazwę.


Zrobiłam też czapkę do kompletu do Ukster Cowl ale chociaż noszę ją od kilku tygodni, nie zrobiłam jej jeszcze zdjęć.

Jeszcze raz życzę Wam i sobie wsystkiego dobrego w nowym roku.

Algiz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz